Anekdoot: turunduse põhiprintsiibid selgitatuna nii, et nad oleksid kõigile arusaadavad

meeldib.postimees.ee
Copy
Foto: Pixabay

Turunduse põhiprintsiibid selgitatuna nii, et nad oleksid kõigile arusaadavad:

* Sa lähed peole ja näed väga atraktiivset tütarlast teises ruumi otsas. Sa lähed tema juurde ja ütled: "Hei! Ma olen voodis suurepärane! Kas tahaksid minuga seksida?"
See on Otseturundus (Direct Marketing)

* Sa lähed peole ja näed väga atraktiivset tütarlast teises ruumi otsas. Sa annad oma sõbrale 50 eurot. Sinu sõber läheb tüdruku juurde ja ütleb: "Hei! Mu sõber on voodis suurepärane. Kas tahaksid temaga seksida?"
See on Reklaam (Advertising)

* Sa lähed peole ja näed väga atraktiivset tütarlast teises ruumi otsas. Sa uurid kiiret välja tema telefoninumbri, helistad talle ja alustad sundimatut vestlust. Ja siis äkki ütled: "Hei! Ma olen voodis suurepärane. Kas tahaksid minuga seksida?"
See on Kaugturundus (Tele-Marketing)

* Sa lähed peole ja näed väga atraktiivset tütarlast teises ruumi otsas. Sa annad kahele oma naissoost sõbrale 50 eurot. Nad lähevad ja seisavad tütalapse kuulmiskaugusse ja hakkavad rääkima sellest, kui suurepärane sa voodis oled.
See on näide Suhtekorraldusest (PR ehk Public Relations)

* Sa lähed peole ja näed väga atraktiivset tütarlast teises ruumi otsas. Sa tunned ta ära. Sa lähed tema juurde, tuletad ennast talle meelde ja saad ta lõpuks naerma ja kihistama ning siis ütled: "Hei! Ma olen voodis suurepärane. Kas tahaksid minuga seksida?"
See on Kliendisuhte haldus (Customer Relationship Management)

* Sa lähed peole ja näed väga atraktiivset tütarlast teises ruumi otsas. Sa paned jalga lakkkingad ning kõnnid ringi ja mängid Mr. Hõivatut. Sa manad ette oma parima naeratuse ning kõnnid ringi ja mängid Mr. Sünnipärast. Sa tuletad meelde kogu oma leksikoni ning kõnnid ringi ja mängid Mr.Viisakat. Sa seisad sirgelt, räägid vaikselt ja ladusalt, avad uksi daamidele, naeratad nagu unelmate mees ning lood enda ümber täieliku aura mängides Mr. Džentelmeni. Ja siis lähed sa tüdruku juurde ja teatad: "Hei! Ma olen voodis suurepärane. Kas tahaksid minuga seksida?"
See on Müügisurve (Hard Selling)

* Sa lähed peole ja näed väga atraktiivset tütarlast teises ruumi otsas. TEMA tuleb SINU JUURDE ja ütleb: "Hei! Ma kuulsin, et sa oled voodis suurepärane. Kas tahaksid minuga seksida?"
SEE on juba Kaubamärgi jõud (Power of Branding)

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles