/nginx/o/2021/03/28/13701310t1h751e.jpg)
Anekdoot: kuidas reklaamida uut nohurohtu?
/nginx/o/2021/03/28/13701310t1h751e.jpg)
Kaks copywriter’it arutavad, kuidas reklaamida uut nohurohtu:
„Kirjutame lihtsalt: „Uus loodusliku päritoluga Otrivin – leevendus sinu nohule!""
„Liiga pikk ja lohisev. Ütleme konkreetselt: „Otrivin on ninale hea!""
„Ei-ei, sellest võidakse aru saada, et niisutab ja puhastab, aga nohule ei tee midagi. Proovime nii: „Otrivin – sajandi nohurohi!""
„Klišee, sõber, klišee! Kuidas oleks: „Parim tativastane vahend?""
„Geniaalne! See juba läheb! Aga slogan’iks pakume sama idee ägedamas vormis: „Otrivin – hea nätakas vastu tatti!""